برقکاری تهران ارائه دهنده بهترین خدمات برقکاری

برق کاری تهران ارائه دهنده خدمات سیم کشی و راه اندازی برق، نصب دوربین مدار بسته، نصب سیستم اعلام حریق و... به شما مشتریان عزیز است.

برقکاری تهران ارائه دهنده بهترین خدمات برقکاری

برق کاری تهران ارائه دهنده خدمات سیم کشی و راه اندازی برق، نصب دوربین مدار بسته، نصب سیستم اعلام حریق و... به شما مشتریان عزیز است.

ضرورت های استفاده از سیستم اعلام حریق

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی یکی از مواردی که به راحتی حل شد آتش سوزی است. زمانی که آتش سوزی بالا می گیرد ما تازه متوجه این موضوع می شویم که خب این خیلی بد است. شما راه حلی که می توانید در این زمینه پیش بگیرید نصب سیستم اعلام حریق است. 

برای اینکه بتوانید مشکل را برطرف کنید باید از یک برقکار حرفه ای و معتبر در این زمینه کمک بگیرید. کجا بهتر از برقکار صادقیه؟


کاهش ضرر های مالی با انتخاب سیستم اعلام حریق

یکی از دلایلی که باعث می شود افراد نصب سیستم اعلام حریق را انجام دهند کاهش هزینه ها می باشد. خب همانطور که می دانید زمانی که آتش سوزی اتفاق بیوفتد یکی از مشکلاتی که بعدها صاحب ملک را تهدید می کند ضضر های مالی است. 

شما می توانید سیستم اعلام حریق را به کمک برقکار اکباتان نصب کنید.

نظارت شبانه روزی با سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق به صورت شبانه روزی به محیط نظارت دارد و در صورت مشاهده دود و این موارداز طریق آژیر به شما اطلاع می دهد. 

برای اینکه بتوانید در این امر موفق عمل کنید بهتر است با برقکار قیطریه در ارتباط باشید. 


شما می توانید برای ارتباط با برقکار تهران با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122537940

09034141004


مهم ترین نکات برقکاری ساختمان

مهم ترین قسمت هر ساختمان برقکاری آن می باشد. اگر کوچکترین اشتباهی در برق کشی ساختمان صورت گیرد، ساکنین آن ساختمان با مشکلات زیادی روبرو می شوند. برای اینکه تمام نکات برقکاری در ساختمان شما رعایت شود می توانید از برقکار سعادت آباد کمک بگیرید. 


رعایت استاندارد فیوزها

فیوز ها یکی از مهم ترین ابزارهایی هستند که در برقکاری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. اگر نمی دانید برای برقکاری ساختمان خود از چه فیوزی باید استفاده کنید، می توانید آن را به برقکار شهرک غرب بسپارید. 


محل قرارگیری وسایل برقی در برقکاری ساختمان

اگر شما یک برقکار حرفه ای هستید می دانید که وسایل برقی در کدام قسمت از ساختمان قرار می گیرند. بنابراین یک برقکار حرفه ای ابتدا تصویری از محل قرارگیری پریز ها برای خود ترسیم می کند سپس اقدام به برقکاری می کند. برقکار ونک یکی از متخصصین در سیم کشی ساختمان می باشد که آماده سیم کشی ساختمان های شما می باشد. 


رعایت فواصل سیم کشی

1. فاصله آویز های لامپ از سقف باید بین 30الی50 سانتی متر باشد.

2. فاصله کلیدها از سقف باید بین 110الی120 سانتی متر باشد.


نقشه کشی کلید و پریز ها

این مورد را می توان مهم ترین نکته در برقکاری ساختمان دانست زیرا ترسیم محل قرارگیری کلید و پریزها نیازمند مداری خاص هستند. برای مثال: محل های عبور لوله های برق ساختمان باید به گونه ای طراحی شوند که کوچکترین آسیبی به بنای ساختمان وارد نکنند.


رعایت سطح مقطع سیم ها 

سطح مقطع سیم ها یکی از مهم ترین نکات در برق کشی ساختمان می باشد که فقط افراد متخصص در برقکاری ساختمان می توانند آن را انجام دهند. برای اینکه مطمئن شوید سطح مقطع سیم ها در برقکاری رعایت شده است می توانید از برقکار بلوارفردوس کمک بگیرید. 


مدیریت برق کشی ساختمان

برق کشی ساختمان باید قابل مدیریت باشد یعنی بتوانیم با کمک جعبه فیوز ها، برق هر قسمت از ساختمان را به طور جداگانه مدیریت کنیم. این امر تخصصی را به برقکار پارک وی بسپارید.


برای دریافت خدمات و مشاوره شما می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122537940

09914616100